گزارش بررسی مجله Argus منتهی به... | گروه خدمات مالی کاریزما

گزارش بررسی مجله Argus منتهی به 21 جولای 2022

تاریخ انتشار : 1401/5/3 12:28:07 تعداد بازدید : 585 زمان مطالعه دقیقه

نویسنده : شرکت سرمایه گذاری کاریزما

مجله آرگس چیست؟


نشریه آرگس (Argus) به عنوان یکی از معتبرترین منابع داده های قیمتی و تحلیل بازار فرآورده های نفتی و پتروشیمی است. برای اطلاع از چشم انداز بازار اوره از منظر نشریه آرگوس، نیاز به دریافت جدیدترین و بروزترین نسخه Argus Nitrogen دارید.

موسسه ارگوس

موسسه ارگوس یک موسسه مهم و معتبر در زمینه قیمت گذاری محصولات و خدمات نفت و گاز و محصولات پتروشیمی و پالایشگاهی میباشد. تغییر قیمت در بازار مواد و محصولات نفتی پتروشیمی و محصولات پالایشگاهی و همچنین ضرورت اطلاع از قیمت های جهانی توسط تولیدکنندگان و بازرگانان اهمیت دسترسی به گزارشات را بسیار کرده است گزارش بررسی قیمت نفت خام در بازارهای جهانی و همچنین فراورده های پتروشیمی و پالایشگاهی توسط موسسه ارگوس در قالب یک نشریه عرض ارزش والایی برخوردار است. ارزیابی این نشریه ارگوس از قیمت های جهانی میتواند به فعالین این صنعت کمک کننده باشد.

گزارش مجله ارگوس پالایشگاهی و پتروشیمی خلیج از مهم ترین گزارش های این موسسه معتبر جهانی میباشد. خرید این گزارشات با قیمت مناسب توسط ما میتواند به فعالیت شما کمک کند. بوسیله این گزارشات میتواند جدیدترین قیمت های محصولات مختلف نفتی و پتروشیمی و همچنین اخرین تحلیل های این صنعت را مورد بررسی قرار دهید تا در معاملات و معادلات خود دقیق ترین تصمیمات را بگیرید.

گزارش بررسی مجله Argus منتهی به 21 جولای 2022

خلاصه بازار: قیمت اوره در هند، برزیل و ایالات متحده ریخت

  • قیمت اوره در 3 منطقه مصرفی مهم دنیا کاهش یافت.
  • قیمت خرید در مناقصه هند حتی از خریدهای پیشین خود در بازارهای دیگر رقم‌های پایین‌تری دید و پایین‌ترین قیمت خرید در مناقصه مذکور بین 517-520 دلار/تن CFR بود. این بدان معناست که در سطح جهانی شیب عرضه بیش از حد بیشتر از شیب تقاضا است.
  • در برزیل معاملات اوره در اوایل هفته در محدوده 597 دلار/تن CFR صورت می‌گرفت اما بعد از گزارش نتایج مناقصه هند قیمت‌ها تا 530 دلار/تن CFR افت کرد. قیمت اوره در بازار ایالات متحده نیز افت کرد و در محدوده 520 دلار/تن CFR معامله می‌شد تا اینکه بازار Re-Export اوره دوباره گرم شد و قیمت‌ها در این منطقه کمی بهبود یافت.

محرکهای بازار

    • میزان تولید تولیدکنندگان

    قیمتی که در مناقصه هند تعیین شد نشان می‌دهد میزان تولید تولیدکنندگان در اکثر هاب‌های صادراتی بیش از حد نیاز دنیا است.

    • قیمت گاز طبیعی در اروپا

    بحران قیمت گاز خوراک در این منطقه باعث شده تا در این قاره جریان معاملاتی جدیدی آغاز شود و با واردات کمبود تولید اوره این منطقه جبران شود.

برای دریافت فایل کامل این گزارش میتوانید اینجا کلیک کنید.

refresh icon

اشتراک با دوستان