پذیره نویسی صندوق اهرمی کاریزما | گروه خدمات مالی کاریزما

پذیره نویسی صندوق اهرمی کاریزما

تاریخ انتشار : 1400/9/28 15:21:17 تعداد بازدید : 159196 زمان مطالعه دقیقه

نویسنده : سیده مریم حسینی

با صدور مجوز پذیره نویسی نخستین صندوق اهرمی در بازار سرمایه، صندوق اهرمی کاریزما با نماد "اهرم" آماده پذیره نویسی می باشد. این صندوق که برای اولین بار در بازار سرمایه امکان استفاده از اهرم و اصطلاحا استفاده از اعتبار در بورس را این بار نه از طریق کارگزاری، بلکه از طریق صندوق سرمایه گذاری سهامی فراهم می کند در روز دو شنبه 29 آذر ماه 1400 پذیره نویسی می شود.

جزییات پذیره نویسی:

  • تاریخ پذیره نویسی: دوشنبه 29 آذر تا یک شنبه 5 دی 1400
  • میزان پذیره نویسی: 490 میلیون واحد
  • قیمت هر واحد: 10،000 ریال
  • سقف خرید هر کد: نا محدود
  • نوع واحد ها: ممتاز نوع دوم
  • نوع صندوق: سهامی اهرمی

صندوق اهرمی کاریزما چیست؟

صندوق سهامی اهرمی کاریزما، نخستین صندوق از نوع اهرمی در بازار سرمایه است که به سرمایه گذار این امکان را می دهد به صورت غیر مستقیم و بدون دریافت اعتبار از کارگزار خود، علاوه بر برخورداری از مزایای صندوق های سرمایه گذاری اعم از مدیریت حرفه ای و نقدشوندگی، به صورت اهرمی در بورس اوراق بهادار سرمایه گذاری کند. این صندوق دارای دو نوع واحد سرمایه گذاری با نام های ممتاز و عادی بوده که واحد های ممتاز مناسب برای سرمایه گذاران ریسک پذیر بوده که قصد استفاده از اهرم برای سرمایه گذاری در سهام شرکت ها را دارند و واحد های عادی برای سرمایه گذاران ریسک گریز که قصد سرمایه گذاری کم ریسک دارند مناسب می باشد.

آشنایی بیشتر با صندوق اهرمی کاریزما

 

 

مدیریت صندوق اهرمی کاریزما:

مدیریت صندوق اهرمی کاریزما با شرکت سبدگردان کاریزما از مجموعه گروه مالی کاریزما می باشد. این شرکت که مدیریت بزگترین صندوق ETF بازار سرمایه، صندوق کمند و ده صندوق دیگر را در بازار سرمایه بر عهده دارد برای اولین بار صندوق اهرمی کاریزما را به عنوان صندوقی برای افراد ریسک پذیر که به دنبال کسب سود بیشتر با استفاده از اهرم هستند راه اندازی کرده است. گروه مالی کاریزما در حال حاضر بالغ بر 200 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد.

نحوه شرکت در پذیره نویسی:

پذیره نویسی واحد های ممتاز صندوق اهرمی کاریزما از روز دوشنبه 29 آذر 1400 آغاز خواهد شد. واحد های صندوق اهرمی کاریزما با نماد "اهرم"  که از نوع قابل معامله یا ETF می باشند از طریق کلیه کارگزاری ها و سامانه های برخط معاملات قابل خرید بوده و پس از شروع فعالیت صندوق، در بورس تهران قابل داد و ستد خواهد بود. برای شرکت در این پذیره نویسی می بایست نقدینگی لازم را در حساب خود در کارگزاری ایجاد نموده و در روز دوشنبه 29 آذر ماه با انتخاب نماد "اهرم" هر واحد را به ارزش اسمی 10،000 ریال خریداری نمایید. لازم به ذکر است محدودیتی برای خرید کد های معاملاتی حقیقی و حقوقی وجود ندارد. 

خرید از کارگزاری کاریزما:

برای خرید واحد های صندوق اهرمی کاریزما می توانید از طریق کارگزاری کاریزما نیز اقدام به افتتاح حساب نموده . نام کاربری و رمز عبور خود را کمتر از یک ساعت دریافت نمایید. جهت شروع ثبت نام در کارگزاری کاریزما کلیک کنید.

دریافت مشاوره رایگان: 

چنانچه در خصوص صندوق اهرمی کاریزما و پذیره نویسی آن سوالی دارید می توانید از طریق مرکز تماس کاریزما با شماره 41000-021 و یا چت آنلاین با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید.

refresh icon

اشتراک با دوستان